Doneren aan

Stichting de hofsteE

Heb jij een warm hart voor mensen met een beperking? Word dan Vriend van De Hofstee. Elke donatie is welkom, groot of klein, eenmalig of structureel. Maak jouw gift over op rekeningnummer NL 64 RABO 0344 4718 02 t.n.v. Stichting De Hofstee. t.n.v. Stichting De Hofstee. Of gebruik het onderstaande online donatieformulier.

Help mee. Doneer nu!

Dankzij jou kunnen onze bewoners genieten van een prachtige woonplek.

Dit maak je mogelijk:

• Een veilige plek waar mensen met een verstandelijke beperking tot bloei kunnen komen.
  • Goede voorzieningen, zoals een tuin die past bij de landelijke omgeving waar onze bewoners en hun familie elkaar kunnen ontmoeten  en samen een kopje koffie drinken.
  • Een initiatief waar mensen met én zonder beperking elkaar kunnen ontmoeten, waar geborgenheid en verbondenheid zichtbaar worden.

ANBI

Stichting De Hofstee heeft de ANBI-status. Jij als gever én Stichting De Hofstee als ontvanger hoeven daarom geen belasting te betalen over gelden die via schenkingen ontvangen worden. Kijk op onze ANBI-pagina voor meer informatie.

Ja, ik help graag mee!

Jouw steun wordt zeer gewaardeerd.

Abonnement

Hoe vaak wil je doneren?

Vul je adres in (optioneel).

Bericht

Laat een bericht achter (optioneel).

Betaling

Door op doneren te klikken ga je akkoord met de volgende betaling:

Naam:

E-mailadres :

Bedrag:

Type:

Veilige betaling door

Mensen met een beperking hebben extra hulp of zorg nodig.  Met wat hulp van jou kan dat. Wil jij ervoor zorgen dat onze bewoners tot bloei kunnen komen op een prachtige woonplek?

Heb je een vraag? Of wil je een keer kennismaken?
Neem contact op!

Bel 06-53141674 (Arie Korengevel, directeur) of laat je gegevens achter via het onderstaande contactformulier.